ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY

Slide 1

Nasze spotkania

7.12.2017
Na dzisiejszym spotkaniu odwiedził nas specjalny gość, a mianowicie Święty Mikołaj. Jak za dawnych czasów Mikołaj obdarowywał ludzi prezentami, tak i nas obdarował dziś różnymi prezentami, ale żeby nie było tak łatwo to dla każdego pomocnicy Świętego Mikołaja przygotowały różne zadania. Więcej…

Nasze inicjatywy

Chata na Zagrodach

Strefa publiczna

10 września na zaproszenie ks. Dariusza przyjechaliśmy do Łętowni. Zjechało się przeszło połowa grupy. Po wspólnym grillowaniu nadczedł czas na trochę wspomnień i wspólne przeglądanie zdjęć z projektora na ścianie plebanii...

Czytaj więcej: Spotkanie w Łętowni

Opublikowano: sobota, 10, wrzesień 2011 09:23

Powrót z Madrytu również był długi i ciekawy. Pojechaliśmy do Marsylii, gdzie zamieszkaliśmy w dworze zaadoptowanym na schronisko młodzieżowe. Stamtąd udaliśmy się na Lazurowe Wybrzeże, aby odpocząć na plaży w uroczej miejscowości la Ciotat po tygodniowym matatonie w Madrycie...

Czytaj więcej: Powrót z Madrytu...

Opublikowano: środa, 24, sierpień 2011 09:43

Światowe Dni Młodzieży w Madrycie dobiegły końca. Dla wszystkich, którzy uczestniczyli w czuwaniu wigilijnym z Ojcem Świętym i Mszy św. na lotnisku Cuatro Vientos, pozostaną z pewnością niezapomniane…  Największym doświadczeniem pozostanie z pewnością sobotnia wieczorna wigilia; podczas modlitwy Ojca Świętego zerwał się gwałtowny wiatr unosząc w powietrze tumany kurzu, a zaraz potem burza, błyskawice i obfity deszcz…  popsuło się nagłośnienie, zgasło kilka telebimów, i zawaliły się 2 namioty liturgiczne, w których trwała adoracja Najświętszego Sakramentu… wydawało się w pewnym momencie, że całe spotkanie się rozleci, przynajmniej tak to wyglądało z perspektywy ostatnich sektorów.

Czytaj więcej: Wielka próba wiary...

Opublikowano: niedziela, 21, sierpień 2011 09:28

Niepowtarzalna gorąca atmosfera, nie tylko ze względu na temperaturę sięgającą w południe 35 stopni w cieniu, ale dzięki tysiącom rozśpiewanej młodzieży z całego świata i skandującej „Wiwat Papa”, która dosłownie opanowała miasto… Jedna wielka fiesta, ale zarazem i katechezy prowadzone przez biskupów w grupach językowych w kościołach wypełnionych do szczytu możliwości młodzieżą z wachlarzami w rękach, park Retiro z polem spowiedzi na którym stoi ponad 200 konfesjonałów  i wreszcie entuzjastyczne spotkania z Papieżem – to ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY – MADRID 2011!!!

Czytaj więcej: Jesteśmy w MADRYCIE !!!

Opublikowano: piątek, 19, sierpień 2011 10:45

Po bardzo wczesnej pobudce i Mszy Świętej wyruszyliśmy w drogę do cudownego źródełka w Lourdes. Myślę, że z dumą możemy powiedzieć, że Paryż i inne miasta cały dzień płaczą z powodu naszego wyjazdu.

Czytaj więcej: Pożegnaliśmy już wieżę Eiffla…