ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY

Slide 1

Nasze spotkania

02.08.2018
Kolejny raz w wakacyjny wieczór spotykamy się w gronie tych, którzy akurat nie są do końca zajęci wypoczynkiem, czy pracą. Spotkanie też w wakacyjnym stylu, najpierw udaliśmy się do budynku gimnazjum, aby jako pierwsi obejrzeć nowo namalowany na ścianie klasy do religii obraz św. Jana Pawła II. Następnie trochę pośpiewaliśmy, a niektóre osoby zaliczyły nawet lekcję gry na gitarze ;)

Więcej…

Nasze inicjatywy

Chata na Zagrodach

Strefa publiczna

Druga część sierpnia 2017 roku była czasem naszej kolejnej wyprawy. Tym razem na południe. Wyruszyliśmy najpierw do Chorwacji.

Po przejechaniu tunelu św. Rocha znaleźliśmy się w ulubionej Dalmacji. Pierwszym przystankiem po dotarciu do Riwiery Makarskiej była grota lurdzka w Veprić, gdzie zatrzymaliśmy się na przedwieczorną modlitwę. Następnie przy powoli zachodzącym słońcu pojechaliśmy nadmorską drogą oglądając przepiękne krajobrazy gór schodzących do morza i w oddali wyspy Brać i Hvar, by dotrzeć do malowniczego Drvenika i znajomego już Dragana Krajlevica na nocleg. Oczywiście była kolacja i wieczorny obowiązkowy spacer nad morze, gdzie siedząc na skałach i słuchając cykad odpoczywaliśmy po dość długiej drodze.

• Croatia_2017_IMG_9721

Czytaj więcej: Bałkany i Grecja

Opublikowano: niedziela, 21, styczeń 2018 16:56
Napisz komentarz (0 Komentarzy)

Zakończyliśmy Wyprawę do Portugalii.

Dziękujemy Bogu za wiele łask, których doświadczyliśmy po drodze. Odwiedziliśmy 3 sanktuaria maryjne, w których mieliśmy okazję się modlić, uczestniczyć w Eucharystii i nabożeństwach; sanktuarium Cudownego Medalika na rue du Bac w Paryżu, oraz Lourdes i Fatimę. Zwiedziliśmy także 3 stolice: Paryż, Lizbonę i Madryt, oraz kilka innych znanych miast. Odpoczywaliśmy i plażowaliśmy w Porto, Cannes i nad jeziorem Garda we Włoszech.

Za to wszystko niech będzie CHWAŁA PANU!

Poniżej prezentujemy poszczególne etapy naszej wyprawy:

Ruszamy do Portugalii

Dotarliśmy do Paryża

Paris... je t'aime

U Matki Bożej w Lourdes

Porto... wreszcie nad oceanem!

Gdzie niebo styka się z ziemią - Fatima

Plażowanie w Cannes...

Opublikowano: środa, 14, grudzień 2016 19:18
Napisz komentarz (0 Komentarzy)

W sierpniu 7-osobowa "grupa szaleńców";) wyjechała za naszą wschodnią granicę. Piszę "szaleńców" dlatego, gdyż dla wielu ten kierunek wyjazdu na wakacje jest zupełnie irracjonalny...

Pierwszym etapem podróży na wschód była Ukraina.

Spośród miejsc, które w ciągu kilku dni udało się odwiedzić były: pięknie odnawiana twierdza Zbaraż, monaster Ojców Pasjonistów w Smotryczu, który przez kilka dni był również naszym domem, Kamieniec Podolski ze słynną fortecą - trafiliśmy dobrze, bo mieliśmy niebywałą okazję oglądać wyjście z Kamieńca prawosławnej pielgrzymki do Poczajowa. Udaliśmy się także na Bukowinę; Czerniowce, Storożyniec i Piotrowwce Niżne, gdzie wybudował kościół i proboszczuje znajomy ks. Adam.
Oprócz standardowo tyrystycznych miejsc mieliśmy także okazję modlić się w powstającym z gruzów sanktuarium Matki Bożej - Patronki Rycerstwa Kresowego w Tynnej, oraz nawiedzić pustelnię ojca Vitalija w Łysej Górce.

Czytaj więcej: Wyprawa na WSCHÓD

Opublikowano: czwartek, 20, październik 2016 08:26
Napisz komentarz (1 Komentarz)

W pierwszej połowie sierpnia udaliśmy się 7 osobową grupą na wyprawę na Kresy. Naszym celem była północno wschodnia Polska.

W pierszym dniu udało nam się zobaczyć m. in. stary Sandomierz i Zawichost. Pod wieczór dotarliśmy do Lublina, tam też zatrzymaliśmy się na nocleg u Misjonarzy Afryki - Ojców Białych w Natalinie, jest to ich jedyna placówka w Polsce.